GY.I.K.
Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, azonban a rendelés követést és a törzsvásárlói kedvezményeket csak a regisztrált vásárlóink vehetik igénybe.
Mi történik rendelésem leadása után?
- Azonnal kapsz egy visszaigazoló e-mailt, hogy tudassuk Veled megérkezett a rendelésed
- Megkezdjük a lehető leggyorsabban a rendelés feldolgozását
- Ellenőrizzük, hogy biztosan rendelkezésre áll-e a termék (több külső raktárral dolgozunk), ha nem akkor megrendeljük
- Azonnal hívunk, vagy e-mailt írunk, ha szükséges egyeztetnünk
- E-mailben értesítünk, ha feladásra készen áll a rendelésed és annak várható szállítási időpontjáról
- Összekészítjük a rendelésed, és átadjuk a futárszolgálatnak
- Átveszed a csomagod és reméljük a nagy örömöd leled benne :)
Milyen szállítási módok vannak és mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítási módokról és díjakról ide kattintva tájékozódhatsz.
Van üzletetek ahol meg tudom nézni a termékeket?
Nincsen üzletünk vagy mintaboltunk, kizárólag webáruházként üzemelünk, így árukészletet sem tartunk, a termékek között válogatni, nézelődni - mint egy boltban -, nem lehet. Viszont, ha nem veszed használatba terméket, de kézbe fogva nem tetszik, akkor csak visszajuttatod hozzánk és visszakapod az árát. Megnyugtatunk, a tapasztalatok alapján: a termékek általában szebbek élőben, mint a képeken, 1000-ből kb. 1 esetben fordul elő, hogy átvételkor valakinek nem tetszik a termék, vagy nem olyan mint, amilyet elképzelt. Ebben az esetben 30 napon belül elállhatsz a vásárlástól, részletek itt: www.holidayshop.hu/garancia.
Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?
Ha hétköznap 10:00 óráig adod le megrendelésed, akkor házhozszállítás esetén 1-6 munkanapon belül megkapod, attól függően, van-e készleten a termékből, és ha nincs, mennyi idő alatt tudjuk beszerezni. Minden terméknél tájékoztatunk a várható átvétel időpontjáról, ha ettől nagy mértékben kell eltérnünk, akkor azonnal szólunk! Ha az előreutalásos fizetést választod, a csomagot az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után indítjuk csak el. Ha sürgősen szükséged van egy termékre, inkább telefonálj, és beszéljük meg, megoldható-e, mielőtt megrendeled.
Most akkor van raktáron vagy nincs raktáron?
Termékeinket egy külső, központi telephelyről szállítjuk, így előfordulhat, hogy Rendelhető vagy Elérhető státuszú termékeinkből átmeneti készlethiány lép fel, mely nem frissül azonnal webáruházunkban. Ebben az esetben megrendelésedet követően a lehető leghamarabb értesítünk, és helyettesítő terméket ajánlunk fel, valamint tájékoztatunk arról is, mikor lesz újra elérhető a termék.
A megrendelés rögzítéséről rendszerünk azonnal küld egy visszaigazoló e-mailt, melyben jelezzük, hogy a rendelésed megjelent a rendszerünkben. Ez a visszaigazolás nem jelenti azt, hogy a megrendelt termékeket azonnal szállítani tudjuk. A lehető legrövidebb időn, de legkésőbb 24 órán belül küldünk egy értesítést, hogy a megrendelésed feldolgozása megkezdődött, és a termék átvehető/szállítható. A megrendelés ez utóbbi levelünket követően lép érvénybe. Amennyiben a termék, melyet megrendeltél, nincs raktáron, azonnal értesítünk, mikor várható az érkezése, esetleg helyettesítő terméket ajánlunk fel.
Van most valami akció?
Akciós termékeinket itt találod meg összegyűjtve. Egyébként pedig a főoldalon mindig közzétesszük az aktuális akciókat, de az a biztos, ha te is V.I.P. Tag leszel!
Mit tehetek, ha nem tetszik amit vásároltam, vagy nem ezt képzeltem el, és meggondoltam magam?
Ilyen esetekre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, melyről bővebben itt tájékozódhatsz.
Honnan szerezhetek kupont?
Hírlevélben szoktunk küldeni, csak a V.I.P. Tagoknak titkos kuponkódokat, így érdemes feliratkozni, illetve like-olni és figyelni Facebook oldalunkat, ahol akcióinkat rendszeresen közzé tesszük.
A webshopban található bőröndök mérete kerekekkel vagy kerekek nélkül értendők?
A bőröndök méretei mindig kerekekkel együtt értendők.
Biztos, hogy felengedik majd a gépre a nálatok vásárolt bőröndöt, táskát?
A táskáink mindig megfelelnek a termékleírásban található méreteknek, de ha biztosra akarsz menni, válassz MÉRET GARANCIA logóval ellátott terméket, melyeknél garantáljuk, hogy megfelel a légitársaságnak. Bővebben erről itt olvashatsz, és választhatsz is bőröndöt.
Van garancia ezekre a bőröndökre, táskákra, esernyőkre?
Termékeinkre szavatosságot vállalunk, részletek Vásárlási Feltételeinkben. Ezen kívül bizonyos termékekre a gyártók 2-10 év garanciát is vállalnak (Doppler, Roncato, Gabol), ezeket az infókat az egyes termékek leírásánál találod meg.
A bőröndömön van kulcslyuk, de kulcsot nem kaptam hozzá, miért?
Ez akkor fordul elő, ha a kulcslyuk körül látod a TSA feliratot. Ilyenkor ne is keresd a kulcsot, mert nincs. Ezzel a zárral a reptéri biztonsági személyzet tudja csak kinyitni a bőröndöt, de csak akkor ha az indokolt, pl. az átvilágítás során gyanús dolgot látnak és, ha nincs ez a zár rajta, akkor bármi módon, akár tönkre téve a bőröndöt is kinyithatják. Szóval ez egy kis hasznos eleme a bőröndöknek.
Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Akkor nézz körül még a blogunkban is, ahol sok hasznos és érdekes információt gyűjtöttünk már össze és folyamatosan bővítjük is őket! Ha ott sem találtad meg a választ, akkor keress minket elérhetőségeinken!